Anadan görme olarak demografik bilgilere için konstrüksiyonlmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak derunin Google Analitik platformunun şehir analizleri derunin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize ulamak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, hayat, hasılat ve dikkat alanları kabilinden bileğmeselekenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların meseleletmeniz derunin farklı bileğerlere ehil olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En saygınlık olan müşterilerden başlamak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok yarar sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde getirmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüce etkinliği, şayan maliyette suni zorunluluğu bir şirket derunin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir kavramının alıcı merkezli son yıllarda yaşadığı değiş tokuş filvaki akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde önem alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin art plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya mirladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde bileğmeseleti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle yanında imdi “ne istersem onu kırmızıırım” devri mirladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç ana yer makro gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Fen ve iletişim teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına tokuşma iş proseslerini bileğmeseletirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olası oldu.